Förbättring

Det roligaste med att gå till gymmet (förutom att träna då, såklart) är att se vilka förbättringar man gör. Igår var egentligen ett bröstpass men jag gick ut för hårt och sträckte mig, vilket resulterade i att jag körde en allt-i-allo träning istället. Bröst, axlar, rygg, mage, rumpa & ben och jag var så jäkla peppad!
Ryggen ökade jag med 10 kilo, magen körde jag 10x5, bröst 10x7 plus hantlar & press.

Var helt slut när vi kom hem så det blev en dusch och en sen middag innan jag gjorde huvudhopp i sängen, kvart i nio! Upp och hoppa med tuppen idag, lyckades ju få en tvätt-tid så ska alldeles strax springa ner i källaren och hänga upp allt. Kunde istället stått och köat utanför Malmö Arena till X-Factor, men nej.. Ett annat år, haha!

Ska koka en kanna kaffe sen också som får bli min frukost och sen ska jag börja packa inför Öland så smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback