Girls gone wild

Oj, vilken huvudvärk jag ligger inne med idag! Hade en supermysig middag igår med min fina Denise, åt världens godaste pasta med scampi & musslor på Grappa. Delade en flaska vin och tog en "kvällens drink" innan vi begav oss till en killkompis som hade förfest. Tog en taxi hem vid midnatt eftersom jag inte pallade dra ut, var trött som ett ålderdomshem efter att ha varit uppe klockan sex på morgonen!

Och nu sitter jag med världens baksmälla, underbar när man knappt druckit något... Sitter och klunkar juice nu för att återställa vätskebalasen så man är fit for fight ikväll för då är det girls night out! :) Jag, Emelie, Rebecka och Nicole ska käka sushi och förfesta här hemma innan vi sticker ut. Kommer bli skitskoj!!

Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig. Martin är på gymmet och när han kommer hem ska vi till hans morfar en stund och fika, sen blir det viiiiiila när vi kommer hem igen.

Hoppas ni får en fin kväll där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback