Helgen

Förlåt för dåligt uppdaterande men helgen har varit fullspäckad! I fredags blev det hemmakväll, drack några öl och tittade på QX-galan som var sååå bra. På lördagen var vi uppe med tuppen och Martin hämtade upp Philip i Staffanstorp redan vid elva för lite "grabbmys" på Burlöv Center. När dom kom hem visade Philip glatt upp att han både fått nya jeans, skor, en tjocktröja, en skjorta och en stickad kofta.. och självklart en onepiece-overall till lillebror!

Blev en liten fika på mina cupcakes jag bakade (slänger in recepten sen till er som vill ha det) och sen en film innan kvällsmaten och det var dags för Philip att åka hem igen, vilket han INTE ville hah. Goding ♥.

Runt nio tog vi oss ner till Grappa för att träffa Denise och Madeleine. Drack några öl & drinkar, innan jag och Martin gick bort för att spana in Happy.. Hrm, Tim må va Martins bästa vän men det hindrar inte mig från att tycka att klubben inte va något vidare.. Och med tanke på att jag & Amanda (Tims flickvän) haft ett mindre gräl, så fick jag ju inte det bästa bemötandet nere i garderoben... suck!

Gick vidare till Chili och träffade Denise igen, Emelie och senare på kvällen kom Nicole. Och som avslut så promenerade vi hem klockan fyra på natten.. Kan säga att vi somnade gott! ;) Och igår låg vi båda två, febriga, snuviga & bakfulla i soffan hela dagen.. Lovar att nästa helg blir lugn, det är fan inte värt det! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback