I don't care if the whole club is dead 'cuz the party's in my head

Vilken lördag.. Finns bara ett ord att sammanfatta kvällen med; oförglömligt. Martin gick iväg och hämtade sushin till oss innan han begav sig till en vän, och det var sååå gott! Efter det blev det kortspel, klassikern "jag har aldrig" och vilda diskussioner. Ja, det var minst sagt en hönsgård här i lördag haha.

Runt halv ett blev det nostalgisånger till Timbuktu, Fronda, Advanced Patrol... ja, you name it. Alla dansade och sjöng för fulla halsar, innan vi slutligen begav oss ner för att fixa en taxi. Halv två anlände vi till Chili och sen stannade vi där till stängning klockan 04. Hade galet kul hela kvällen, och vad jag minns drack jag t.o.m. gratis hela kvällen? Inte illa ;) Hade såklart min private drive när jag skulle hem så jag slapp åka taxi ensam ♥.

Sen eskalerade kvällen, tänker inte gå in på det men ibland får alkoholen helt klart ett för hårt grepp om en. Man säger och gör saker man önskar man inte gjort.. Ja, kaos i huvudet & kaos i munnen.. PUNKT!

Det var i alla fall ingen pigg Sofie som kom på söndagsmiddag hos min moster igår, men med lite mat i magen och en kopp kaffe kände jag mig lite bättre.

Idag är det back to business så det blir gymmet så fort Martin kommer hem från jobb och sen middag i vanlig ordning. Måste ta mig bort till AF någon dag också och fixa med lite papper.... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback