Ingen vila här inte!

Vaknade för en timme sen ungefär med totalstopp i näsan och bultande huvud. Känns som det är redo att explodera och jag ser redan hur väggarna färgas av mitt gröna, slemmiga snor haha..
Känns som att jag sitter i ett berg av näsdukar här vid datorn.. Vilket helvete det är att vara förkyld, hade glömt bort det helt och jag hoppas INNERLIGT att det dröjer ett helt år innan jag blir sjuk igen.

Hela min facebook är fylld med "åh, äntligen fredag" och "fredag, yeees!".. Känns minsann inte som fredag här, och inte bara för att jag går hemma varje jävla dag.. Men jag satt och småplanerade igår att det hade varit mysigt med en god middag och sen nån bra film och lite gott ikväll, eftersom jag & Martin i princip inte träffat varandra denna veckan. Men så kom jag på att först måste vi handla... och sen ville Martin gymma.. Så vi skiter i mysfredag!

Dessutom kommer Philip imorgon så jag måste städa här hemma också.. Han och Martin skulle strosa lite på Burlöv Center så då tänkte jag passa på att baka några goda cupcakes. Längesen! Fick en bok av mamma & pappa i julklapp och jag blev så himla sugen när jag satt och kollade i den häromdagen.

Cupcakes it is! Bäst att skriva upp ingredienserna jag inte har hemma på inköpslistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback