Inte så tokigt ändå?

Det kanske kan bli en bra onsdag ändå? Lyckades plocka ut tre låtar med Anna Hertzman idag. Ett jävla pill för er som inte vet, men inga av hennes låtar finns på internet och därmed kan man inte heller hitta ackorden. Jag måste alltså sitta och luska ut dom förhand, inte det lättaste när man är förkyld & gehöret inte är på topp!
Nu lyckades jag i alla fall och har suttit och plinkat på gitarren hela morgonen ♥.

Kom nyss hem från affären också vilket gjorde mig ännu gladare. Nu längtar jag nästan lite efter att få ställa mig framför spisen och laga en grym middag till min fina pojkvän. Färsk pasta med räkor & champinjoner i vit sås serveras idag och för att var lite extra snäll ska jag även göra en kycklingsallad som Martin kan ha med på jobb imorgon eftersom han kör dubbelpass. Ibland är jag en bra flickvän trots allt! :)


Dagens look; mjukisbyxor, hoodtröja & RL-keps straight from the USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback