It's friday

Äntligen fredag och äntligen lite vila. Blir minsann inget gymmande förrän måndag nästa vecka, jag behöver lite helguppehåll haha. Körde rumpa, ben och mage igår och i vanlig ordning 30 minuter cardio. Love it.

Kan säga att det var en stapplande Sofie som gick ifrån gymmet igår, helt slutkörd. Blev inte många minuter i soffan innan jag hoppade in i duschen och kröp ner under täcket. Var duktig med att stretcha igår så har inte så hemsk träningsvärk som jag trodde jag skulle ha. Eller jo, ryggen är fortfarande öm hahaha!

Idag blir det fullt ös medvetslös på hemmafronten. Ska springa till Systemet och inhandla morgondagens dryck, och sen ska här storstädas i hela lägenheten. Frågan är om man ska vara en underbar granne och plocka fram dammsugaren klockan åtta? Tror inte det blir populärt ;)


Motivationsgump!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback