Let's pray for the weekend

God morgon och förlåt för uruselt bloggande! Tänkte köra helgen i en snabb sammanfattning.

Fredags: Myskväll hos mina föräldrar med pizza, godis och The Voice Sverige. Martin spenderade större delen av kvällen sovandes i mitt knä, men det är väl okej efter en veckas hårt jobbande?

Lördags: Slappedag till max. Vi låg bokstavligen talat i ryggläge heeeeela dagen, orkade inte göra något. Senare på kvällen stack vi på förfest hos en killkompis med några andra vänner innan vi landade på Wonk, där en annan killkompis har börjat jobba som bartender. Hade verkligen skitkul där! Stack vidare till Chili där vi inte stannade mer än en timme innan vi gick för att äta.. Som vanligt blir ju jag & Martin ovänner på fyllan, så det slutade med separata promenader hem och ett sluddrigt bråk när vi möttes hemma, som senare vände till skrattattacker.
Ja, vi är inte riktigt friska men då passar vi ju också bra ihop ;)

Söndag: Åt spaerribs från Jensen's som jag längtat efter hela veckan. Jag fick dammsugat medan Martin var och handlade, så något vettigt blev gjort i alla fall! Avslutade med Dirty Dancing (knappast ensam?) innan vi stupade i säng. Tror Martin blev lite kinkig när jag körde replik efter replik av filmen, och babblade och tjöt och hoppade & studsade, om hur snygg Patrick Swayze är och att jag faktiskt skulle gifta mig med honom haha.. Oh, loverboy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback