Måndag!

Har börjat dagen med en LCHF-lunch i form av ett stekt ägg, bacon & kallrökt lax. En jävla kombination haha, men mätt det blev jag i alla fall! Har snart druckit en kanna citronvatten också. Så jäkla gott!

Det står i princip bara nyttigheter på inköpslistan också, popcorn är det enda som jag egentligen inte får äta men som jag inte kommer klara mig utan. Det får va min lilla synd i veckorna. Läsk ska vi sluta dricka också så det blir inte en enda liter Cola som följer med hem i kassarna hädanefter. Möjligtvis att vi köper en flaska och unnar oss på helgerna, men that's it. Ju mer man börjar fuska... ja, tillslut kan man skita i dieten!

Så idag blir det kycklinglår med currysås tänkte jag, och lite wokgrönsaker (ovanjordsgrönsaker) och imorgon blir det skinkstek med brunsås & broccoli. Sen blir det ju som sagt ett avbrott när vi åker till Öland, vill ju inte besvära svärmor och hennes matlagning.. Får köra all in nästa vecka då istället ;)

Får se om det blir nån träning idag, helt beroende på om vi åker & handlar eller ej. Kan vara snäll och låta Martin träna så kan jag packa upp varor och göra hemmaövningar istället. Hrm, det låter bra!


Kommentarer
Rebecca säger:

najs :)

2012-02-27 | 14:00:44
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback