Pojkvänsfritt

Yeeeeeees!! Haha, nja kanske inte riktigt så glad över det men jag börjar uppskatta när Martin jobbar dubbelpass. Man behöver komma ifrån varandra och det är ganska skönt att slippa åka till Staffanstorp bara för att man behöver andas en dag i veckan. Så idag ska bli en kanondag har jag bestämt mig för.

Ska eventuellt träffa Denise, antar att det blir den traditionella fikan på Espresso House på Hansa. Funderar på om jag ska bjuda hem henne på lunch sen också, har ju kycklingsallad som jag gjorde igår och där är två portioner över. Hon ska ändå få prova ett tiotal jeans som inte längre passar mig, och så funderar jag på att köpa kinamat ikväll och dricka lite vin. En riktig tjejdag med andra ord.. Vet inte när jag hade en sån senast?

Ska se om jag hittar ett par snygga boots att ha när jag börjar jobba. Har bara utslitna fula converse, haha. Men först blir det att duscha av sig och slänga på lite smink så man ser mänsklig ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback