Säg räv... "röööööööööv".

Vaknade imorse och kunde inte gapa. Aj! Kände mig öm och stel redan igår, men idag gör det så förbannat ont! Måste ha bitit ihop hårt och spänt käkmuskeln på vänster sida när jag tagit i på gymmet, får väl smörja med lite Voltaren haha. Fattar inte hur jag lyckas, det ska bara en person som jag till det!

Tur att det blir soppa till middag idag så jag slipper anstränga mig för att äta haha! Ska göra en LCHF-soppa med torsk, räkor och broccoli. Sen blir det cardio-träning ikväll, fy fan. Hatar konditionsträning men jag behöver det verkligen. Jon som står i receptionen måste tycka jag är bäng som är på gymmet i två timmar och sen går ut & tänder en cigg.. Hrm, men det kommer väl en dag när jag fimpar.. Haa..haa....

Ska göra en ny kopp te och sätta mig och packa väskan. Jag fick fria händer av Martin så jag funderar på att stoppa ner hans boratkini istället för badshorts? Tror han kommer bli jätteglad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback