The botten is nådd

Har kommit in i en riktig jävla skitperiod! Ingenting går som det ska, allt jag gör blir fel och jag är ett enda stort känslomonster som lipar för ingenting i ena sekunden och ser svart och går bersärk i nästa sekund. Aldrig mer ska jag byta p-piller, fy fan vad dåligt jag mår! Någon som varit med om samma sak?

Åker till Staffanstorp idag och stannar till imorgon. Har lovat mamma att passa Nemi, och med tanke på att jag förstör mitt eget föhållande gör jag nog bäst i att låta Martin få pusta ut.

Finns inte mycket mer att skriva idag. Eller överhuvudtaget.. Varför ens blogga när det enda man fyller bloggen med är pessimistiska och deprimerande inlägg..? Inte ens jag själv vill läsa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback