You are my sunshine

Åh, så jäkla glad man blir så fort det är soligt ute! Helt perfekt väder för äventyr & ärenden ;) Ska möta upp Denise på centralen om nån timme, sen ska vi bege oss till Lund på ett ärende. Jag ska även passa på att införskaffa en ny pennvässare så jag kan få ordning på min kajal- och ögonbrynspenna. Hopplöst!

Får se om vi hinner med en snabb fika också eller om vi kör take-away på tåget haha. Ska nämligen iväg och träna ikväll och måste hinna hem innan Martin sticker.

Ska alldeles strax springa ut med Tyra också och försöka få i mig nått litet. Åt tre amerikanska pannkakor med nutella som blev över sen frukosten igår, inte så mättande precis. Ska se om jag möjligtvis kan skippa min tjocka Everestjacka idag också och köra på den från Zara istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback