♥ 15/1 -11 ♥

Igår hade jag och Martin 1 år tillsammans och det "firade" vi med mat på Pers Krog. Även Martins mamma, syster och morfar firades, då dom allihop fyllde år! Vilket sammanträffande, haha..

Hela helgen har bestått av pary och tro mig, det kände man av både igår och idag! I fredags åkte jag, Martin och hans kompis Matti till Strandbaden i Falsterbo. Tyvärr var det 16/18, vilket vi märkte redan när vi kom och möttes av Fältgruppen. Snacka om att man kände sig gammal då?! Vi hade roligt oavsett, blev en lugn utekväll och det var så himla skönt att vakna kvart i tio på lördagen och må prima ballerina :)

I lördags blev det middag hos mamma och pappa, och redan där började allt med champange, rödvin, öl och Doolies. Efter det så stack vi till Big Bowl och mötte upp Isaxon, en annan kompis till Martin och sen fortsatte vi vidare till Båten, och sen blev det Etage med några andra. Tror vi stängde ögonen runt sju på morgonen...

Och idag så ringde Martin och väckte mig vid tio, men jag somnade om direkt efteråt och vaknade halv ett. Helt slut i huvudet, och jag antar att jag behövde alla de timmarnas sömn. Har precis ätit min sena frukost och ska fortsätta slötitta på tvn med Tyra. Jag är fortfarande trött, så trött att jag hade kunnat somna ståendes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback