Back on track

Det blev en helg på Öland trots allt och det är jag glad för. Det har nog varit den bästa helgen på länge!! God mat alla tre dagarna och lördagen var outstanding. Vi tog en långpromenad på morgonen och sen blev det soffhäng en stund innan det var dags för middag. En gudomlig trerätters, med svenska egenfångade kräftor till förrätt, ryggbiff med potatistårta & balsamicosky till huvudrätt och en fläderpannacotta med jordgubbar till efterätt. Och kvällen avslutade vi i 38°c vatten i badtunnan. Finns inte ord för hur bra jag hade det!! ♥

Väl hemma igen var det tillbaka till verkligheten med papper som ska till F-kassan, jobbsökande och diverse. Måtte jag få ett jobb snart, jag är så TRÖTT på detta....

Ska strax bege mig upp i stan för att möta Emelie som jag saknat så och inte träffat sen nyår! Blir till att strosa runt i solskenet och käka lunch och det ska bli så mysigt! Ska se om jag hittar en ny jacka, Martin tjatar om att jag inte får ha min söndriga och skitiga Everest längre, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback