Bless mondays

Ja, där skiljer jag mig säkert från en hel del. Jag älskar måndagar! Det är dagen som kickar igång veckan och framförallt idag har jag inget emot att det är måndag. Sitter med mitt morgonkaffe och tittar ut över den himmelsblåa himlen och njuter av att solen skiner. Att det är nollgradigt & lite blåsigt bekommer mig inte!

Vaknade redan 08:20 idag så jag klev upp då fastän jag inte tänkt gå upp förrän vid niosnåret. Å andra sidan så har jag ju tid till allt jag ska göra som att dricka mitt kaffe, kleta på smink och ta Tyra på en promenad.

Har ett litet ärende jag ska på sen och jag hoppas såklart på det bästa. Och på torsdag ska jag äntligen få träffa chefen på Cervera. Hoooooooly crap vad lång tid det har tagit.. Två månader, haha!

Nu ska jag ner och hämta lite luft! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback