Friday, I'm in love

Åh, vad tröttsamt att jag måste skriva mina inlägg antingen från mobilen eller med Safari-webbläsaren. Jag brukar använda Mozilla annars, för med Safari får jag inga "radbyten" utan all text i en enda klump.. Anledningen är att själva inloggningen inte syns med Mozilla, tack vare att dom ska göra reklam en massa "stilbloggar".
Who gives a crap? Inte jag i alla fall..
Sitter och dricker en smoothie till frukost med passionsfrukt, hallon, björnbär och blodapelsin. Kunde helt klart skippat den sista för fy satan vad syrlig den är!
Ska pallra mig iväg till Systemet sen också och inhandla nått gott vin. Emelie kommer ju hit ikväll och vi ska ha en lugn och skön fredagskväll med grönsaker & dipp och annat "nyttigt". Får se vad jag hittar på Hemköp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback