Full rulle!

Idag är en riktig slödag. Låg och drog mig alldeles för länge i sängen så nu har hela dagen passerat känns det som. Har i alla fall hunnit dammsuga och nu sitter jag och äter lite lunch. Gjorde världens godaste currykryddad kycklinggryta igår med ris och wokgrönsaker! Blev över till två portioner plus det jag äter nu, helt perfekt :)

Ska alldeles strax ta en dusch och sen bege mig ut i minusgraderna med Tyra för en promenad. Sen blir det soffhäng tills Martin kommer hem. Och ikväll ska det tvättas.. Hujeda mig, hur ska jag hinna laga mat?!

Imorgon blir det storhandling och införskaffning av vikter. Jag och Martin ska börja powerwalka och då ville han ha vikter som man sätter runt handlederna och anklarna. Blir nog bra, jag behöver verkligen röra på mig och komma igång. Vi båda har lagt på oss en hel del, men så blir det väl utan motion och med mycket god mat ;)

Martin sa faktiskt såhär igårkväll;
"Vet du vad det bästa är med att komma hem fån jobb? Det är att få äta din goda mat!"

Det gjorde min dag ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback