Goooo morron'

Vaknade klockan fem av Martins telefon och sen kunde jag inte somna om.. Har legat på soffan sen dess och slötittat på tråkiga tv-program. Fick slängt iväg ett mail till min handläggare på AF och nu håller jag fan tummar och tår och hoppas att dom inte ska sätta käppar i hjulen för mig.

Igår var Martins syster Nicole och hennes sambo här på söndagsmiddag. Gjorde skinkstek för första gången, med kokt potatis, hemmagjord brunsås och broccoli & brysselkål. Åh, det blev så jäkla gott och guuuud vad stolt jag var att jag fixade det. Trodde jag hade tagit mig vatten över huvudet med det blev helt perfekt! :)

Avslutade kvällen med att kolla på bandy. Nicoles kille, Dana, spelar nämligen bandy och deras lag behövde en målvakt till matchen som började klockan åtta, så Martin hoppade in. Var ganska roligt att kolla på, älskade när vi hade innebandy på idrotten i skolan osv.

Idag blir det dock lugnt. Mådde inte så jättebra igårkväll, låg med kramper i magen när vi kom hem så det blir till att vila upp mig idag. Kan vara skönt med en slappdag utan att göra ett smack! ;)

Trött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback