Januari

Då har det nya året sparkats igång och jag inledde dagen som sagt i ryggläge på soffan och med pizza & cola till middag. Rörde mig en enstaka gång och det var när jag gick ut med Tyra, haha!

Hade en riktigt bra nyår med min fina Emelie. Trerätters, bubbel, kortspel, galna foton och dans! Helt underbart och lika roligt var det på Båten, förutom att det var sista kvällen dom hade öppet. Så sjukt tråkigt att myndigheterna ska börja blanda sig och ta tillstånd osv.. Riktigt tråkigt att Malmös bästa nattklubb stänger....

Fortsatte iaf med efterfest hemma hos oss med några vänner till Martin. Riktigt roligt hade vi och par nr.1 somnade på soffan medan par nr.2 faktiskt fick "finligga" på en luftmadrass, haha..

Tog sovmorgon idag till halv tio och en dess har jag suttit och meckat ihop en garderob på Ikeas hemsida. Får dock inget svar från Martin om det är okej att jag åker iväg och köper den..
Och förvisso har jag inte frågat min bror heller om han är intresserad av att hjälpa mig. Men det löser sig nog! Nu ska jag hoppa i uggsen och springa ner för en morgoncigarett innan det är dags för duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback