Nervös!

Ska strax springa bort på Entré för en snabb lunch med Denise, sen måste jag hem igen och läsa på lite om Cervera. Her skrivit upp ett par stödord men måste läsa mer & få in det i huvudet, haha.

Chefen skickade precis och frågade om det gick bra klockan 17.00 istället, vilket det givetvis gjorde. Åh, jag är så nervös. Jag vet inte om det är en arbetsintervju eller bara ett personligt möte, han har ju bara sagt att han ville träffa mig. Vet knappt vad jag ska säga eftersom jag inte har någon aning om vad vi kommer prata om!!

Men det ska säkert gå bra. Blir storhandling med Martin efteråt, både kyl & frys ekar så tomt där är. Fick i mig ett stekt ägg och fyra koppar kaffe till frukost, så jag behöver lite lunch nu och en ordentlig middag ikväll.

Ska hoppa i stövlarna nu och göra mig redo för take off! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback