Ordinary tuesday

Godmorgon!

Sitter och letar lite jobb och dricker en kopp kaffe. Verkar bli ännu en tråkig dag, precis som alla andra jag spenderat här hemma.. Och det är inte rätt väder för att gå en långpromenad med Tyra heller.

Väntar på att chefen från Cervera ska höra av sig, jag är så ivrig för att få träffa honom. Och självklart vill jag ännu mer att han ska ha ett jobb att erbjuda mig. Men, jag ropar inte hej förrän jag är över ån så jag fortsätter att hålla tummarna bara.

Igår såg jag & Martin klart Sons of Anarchy, säsong 4 och LÄNGTAR tills säsong 5 kör igång i September i år. Har nog aldrig suttit så spikad framför en serie som den, och det är med blandade känslor. Igår satt vi med tårarna i ögonen, och i nästa sekund highfive-ade vi haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback