Shape up

Hittade en app i Appstore igår som jag använde mig av förra året, Shape Up heter den och det är en form av kaloriräknare kan man säga. Dessvärre kvittar det var jag skriver upp att jag äter, för jag äter ändå för mer än jag ska haha! Igår blev det dessutom middag på Friday's med Denise, en stor stek tog jag och innan dess en stor latte..

Oavsett så tänkte jag använda mig av den mer noggrannt när jag fått mitt gymkort, som ska införskaffas såfort Martin har fått sin lön. (För er som inte vet, fick jag ett gymkort på valfritt gym av honom i födelsedagspresent).

Idag bär det av till Staffanstorp, kände att jag behövde komma hem och umgås lite med familjen. Stannar över natten och sen kommer Martin förmodligen och hämtar mig & Tyrannen efter han slutat jobba. Han har fått ledigt denna helgen också så det blir nog en lugn fredag och sen lördag & söndag kommer Philip och William hit. Mina favoritpojkar, min yngsta mosters barn. Världens goaste är dom! Så då blir det bowling, massa filmer och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback