Snart lossnar tummarna

Igår blev en heldag med Emelie, men gud vilken härlig sådan! Började med att luncha på Friday´s på Lilla Torg. Proppmätta blev vi, så det var inte i nått raskt tempo vi promenerade vidare i efteråt haha.

Jag fick köpt en ny väska och en ny plånbok samt lite produkter från Kicks. Blev en massa snack och innan vi åkte hemåt tog vi en smoothie från Redfellas. Kan säga att det var två mätta tjejer som landade i soffan när vi kom hem! Sen var det bara att ställa sig vid spisen, för det skulle ju lagas middag också haha. Har nog aldrig ätit så mycket på en hel dag! Såg ut som en gravid kvinna i 7:e månaden kan jag säga!!

Har fortfarande inte hört något från arbetsintervjun, men jag fortsätter hålla tummarna. Och i nästa vecka skulle en bekant till Martin höra av sig, så jag håller tummarna ännu mer för att han kanske har något till mig. Det låter kanske konstigt, men jag verkligen längtar tills jag börjar jobba igen, när det nu händer...

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, får bli en liten chokladpudding.
Sen ska jag till Hemköp och handla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback