TGIF

Fredag, woho! Haha, känns som alla mina dagar är fredagar nästan eftersom jag är arbetslös. Blöh!

Har sovit som en stock hela natten, vaknade vid åtta men somnade om en timme. Hann med två "mardrömmar" också. Hate it, och som vanligt var Martin med. Förstår inte varför jag drömmer mardrömmar om honom eller varför han alltid är elak mot mig i drömmarna.. Vaknade i alla fall stortjutandes...

Tog en promenad innan med hundarna i det underbara vädret. Ska ut strax igen och ta en cigg och lapa lite mer sol.

Mamma kommer hem om en stund också så då får jag sällskap. Har suttit och spelat kort med mig själv hela morgonen haha.. Sen blir det tacowraps till middag här ikväll och sen har jag ingen aning om vad som händer. Förmodar att jag & Martin kryper ner i soffan framför en film eftersom vi ska ha pojkarna imorgon.

Nu ska jag ut i solen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback