Fredagen den 13:e

 
Ska bli intressant att se vad som händer idag, fredagen den 13:e. Kanske har sönder halva butiken eller bara får tjuriga och knepiga kunder? Haha, ska bli riktigt spännande!
 
Hundarna ligger utslagna i soffan efter morgonpromenaden. Har ju glömt berätta att jag är hundvakt till onsdag då mamma och pappa tog en sista minuten till Turkiet. Härligt med 46°c i skuggan... haha. 
 
Börjar inte jobba förrän 14 idag så jag har gott om tid att fortsätta med det jag gör; ligga i soffan och trycka i mig godis. Lyssnar på Anna Hertzmans nya skiva.. guuuud så bra den är! 
 
Imorgon blir det lite festligheter då det är min lediga helg! :) Ska hem till Stephanie och Henrik och käka lite och förfesta innan vi rör oss mot Falsterbo. Har redan beställt ljuvliga drinkar där nere, haha. Med andra ord stannar jag i Staffanstorp hela helgen, för sen vankas en tuff vecka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback