Krax sa kråkan

Min dumma förkylning som jag har dragit på mig har nu lättat, men dessvärre hoppat ner ett steg till stämbanden. Har i princip INGEN röst kvar och jag låter värre än en kråka.. Fruktansvärt!
 
Ligger i soffan och slötittar på Jönssonligar & Dynamit-Harry och funderar på om jag borde slänga mig i sängen istället. Har varit riktigt slarvig med att gå och lägga mig i tid om kvällarna, och igår lyckades jag inte somna förrän runt ett tiden på natten.. Underbart när klockan sen ringde halv sju!
 
Det är min jobbhelg dessutom så jag får väl kraxa på både imorgon och på söndag. Hoppas det lägger sig inom de närmsta dagarna.. 
 
Usch, tråkigt blogginlägg det här. Har inte mycket intressant att berätta idag faktiskt.. Har varit en jobbig dag rent psykiskt.. Ha en fortsatt fin fredagskväll alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback