Nystart

 
Det har varit en liten tumult resa de senaste veckorna! Jag mår bra trots omständigheterna som varit, men det är en lång väg kvar att vandra! 
 
Igår kom jag äntligen till lägenheten i Limhamn. Halva förmiddagen gick åt till att bara packa upp alla kartonger och IKEA-påsar.. Kan säga att här var grejer precis överallt, haha! 
Emelie kom förbi på eftermiddagen och hjälpte mig snickra ihop mitt soffbord med hjälp av bestick då min kära bror tagit med sig ALLA mammas verktyg från lägenheten... suck! 
 
Gick bort på Nama och köpte med oss sushi hem.. Som jag längtat. Att man kan bli så beroende av en maträtt?! Klämde en flaska rosé också och tittade på en film efter ca 3h väntan.. Inte lätt att få hem en rulle med endast telefonens wifi. Ångrar lite att jag sa upp mitt mobila bredband nu..
 
Har precis tagit en dusch och fräschat till mig efter gårdagens slit & svett-dag. Fick i mig en äggmacka och en kopp kaffe till frukost. Mina -8kg både märks och syns och om jag ska orka komma igång med träningen igen måste jag först se till att få i min kropp näring.. 
 
Nu ska jag invänta ett samtal från mamma och pappa om att dom är påväg hit med lite grejer till mig! 
Ha en skön tisdag :)
 

Sötare kompis på morgonkvisten får man leta efter, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback