Smile

Oj oj oj vilken grym middag jag fick till idag! Första gången jag gjorde denna maträtten och det blev riktigt bra! På thailändska heter det "gaeng ped gai" alltså kycklinggryta.
Hittade ett recept på internet men hoppade över hälften av ingredienserna och ändå blev det kanon!
Ska slänga in receptet i ett inlägg efter detta för er som vill prova själva.
 
För övrigt så började jag jobba klockan 14 idag. Blev lite sovmorgon då jag sov hos mamma & pappa och fick skjuss av dom till Svågertorp. Tyra stannade kvar där eftersom jag ändå blir hämtad imorgon igen. Familjen och mormor & gamla mormor ska till Helsingborg och se revy med Eva Rydberg. Ska bli så kul! Hoppas att vädret är med oss. Inte intresserad av att sitta i nån ful poncho och dyblött hår precis... 
 
Annars mår jag prima ballerina. Det jobbiga börjar lätta då andra får mig att le och det är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback