Back on track

Med tanke på att mitt liv har varit upp & ner som en berg-och dalbana samt att jag har jobbat som ett djur, har intresset för bloggen inte funnits riktigt. Jag ber om ursäkt till mina trogna läsare; förlåt!

Har nyss klivit ur sängen och sitter nu och dricker mitt slabbiga kaffe som blev en ANING för vattningt... Ska ge mig ut på en kortare PW efteråt för att sen landa i soffan med lite frukost. Ska upp ett ärende i stan idag och reklamera ett par leggings som tyvärr gått sönder.. Ovanligt att det händer mig? Nej..

Får väl slänga iväg ett sms till nån stackare om en liten fika på E-house kanske? Kanske ska hoppa den där kaffen egentligen, men med tanke på att "min" latte inte är så onyttig som en vanlig latte, är det kanske okej ändå..

Jag som har lyckats tappa några kilo, hela 6 stycken faktiskt, åt nog upp dom igår haha. Jag och Martin hade ätardag igår och stoppade i oss precis det vi ville och hur mycket vi ville, vilket resulterade i att vi började med amerikanska pannkakor till frukost, hemmagjorda hamburgare till sen lunch/tidig kvällsmat, godis & popcorn till tvn och när klockan slog nio hade vi precis stoppat i oss 11 bitar sushi också. INSANE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback