Freeeeeeezeeeeee!

Det blev aldrig något ärende i stan i måndags.. Chefen ringde och sa att Inger var sjuk, så jag tog självklart på mig att komma in på eftermiddagen. Sagt & gjort, och jag hade att göra från det jag kom till det jag gick.

Studenttider, tack och lov att dom bara är en gång om året och i ca två-tre veckors tid. Vi hade kaos på jobb igår också, massvis med kunder som var ute i sista minuter och shoppade studentpresenter. Jag slog nog in rekordmånga paket igår från det att jag började på Cervera. Heltokigt men fasen vad skoj! :)

I övrigt har det inte hänt något kul liv, sån är jag. En vanlig svensson med ett skittråkigt liv!
Saknar mamma & pappa, och lillebror såklart.. Fastän han fixar en 200ml hårinpackning för 75(?!) kronor.. Och vovvarna, lilla Stella(n) och Nemi. Ja, hela familjen ♥.

Nu ska jag smeta på lite färg i ansiktet så man kan se lite levande ut.

Skepp & hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback