Lovie dovie

Igår blev det en liten utgång till Klubb F med Stephanie och hennes tjejkompis Victoria. Dansade hela kvällen så fötterna värkte och jag somnade som en stock så fort jag kom hem. Jag är verkligen ingen partyprinsessa längre!

Martin är iväg hos en kollega och får massage så jag passar på att vila upp mig lite i soffan. Klarade mig från baksmälla men känner mig lite trött & sliten ändå. Tjuvkikar på "Bröderna Lejonhjärta" emellanåt men tycker än idag att den är hemsk så därför varvar jag med datorn, haha!

Blir förmodligen sushi ikväll, nya söndags/bakismaten för mig. Martin har gått överstyr och har käkat det FYRA dagar denna veckan. Killen borta på Samurai kan utantill vad det är Martin ska ha.. och då är det illa, haha!

Ska till frisören på tisdag eftermiddag och bli gudasnygg. Efterlängtat som fan.
Sen avslutar vi med midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback