Midsommar

...men inte får man va ledig för det!

Jobbar 10-14 så jag ska egentligen inte gnälla, men kontrollfreak som jag är önskar jag att jag hade varit ledig så jag kunde fixa med allt som ska fixas! Martin har fått göra det mesta men hans minne är ungefär i jämförelse med en 80-årings - TOTALT värdelöst & kort..

Klockan fem ska vi infinna oss hos Alexander och sen håller vi oss där tills benen inte bär längre.. Kanske inte riktigt eftersom han är min chef haha, men något i den stilen i alla fall!

Var och lämnade Tyra hos mamma & pappa igår, förberedde jordgubbarna, plockade fram köttbullar & prinskorvar ur frysen, gjorde hårinpackning & ansiktsmask, målade naglarna och valde midsommar-outfit. Stupade i säng vid tolv tiden, och sen upp för en timme sen.. Undra hur pigg jag kommer va ikväll? haha.


Trött, sliten & lite överblonderat hår.
Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback