7 Mars

Förutom att jag redan hunnit vakna på fel sida och blivit på dåligt humör så är det världens bästa tjejs födelsedag idag! Min underbara Denise fyller 19 och vi ska fira det med en fika i eftermiddag ♥.
Blir väl på klassiska Espresso House vid Hansa haha, fattar inte varför vi alltid hamna där..

Ska upp till Arbetsförmedlingen idag och lämna in praktikunderlaget också. Härligt, varje steg närmre jobb känns bara bättre och bättre. Inte så konstigt heller när man har världens goaste chef!

Måste sätta mig och kolla igenom allt jag ska spara över till hårddisken. Mika, Martins syster på Öland ska nämligen köpa denna datorn och jag ska ta över Martins Macbook istället. "Min" dator är en tjockdator typ, första varianten av laptop typ haha, och Martin har den nya slimmade.

Funderar hur jag ska spara alla mina bokmärken....? Har ju en drös av länkar till ackord samt en massa bloggar som jag inte vill glömma bort i "flytten".. Alla ska med så jag kan fortsätta följa er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback