Ärenden

Har nyss kommit in efter en stund i solen på innergården. Hela dagen har gått åt att göra ingenting i princip haha.

Jag har i alla fall gjort klart lördagens trerättersmeny när föräldrarna & svärföräldrarna kommer på middag :)

Förrätt: Färskostfyllda laxroulader på bladspenatsbädd

Varmrätt: Baconlindade kycklingfiléer med strimlade, ugnsrostade rotfrukter & potatis med balsamicosås & sallad

Efterrätt: Mörk chokladmousse med ett täcke av vit choklad & jordgubbar

Tror minsann det kommer smaka fantastiskt och jag är så ivrig att få laga mat! Känner att detta kommer bli outstanding :)

Ska iväg snart till barnmorskan & kolla mitt blodtryck, sen blir det Ikea igen för att handla champangeglas (till fördrinken jag ska bjuda på på lördag) och slutligen till Ica Maxi och storhandla. Avslutar med ryggbiff till kvällsmat och förberedelser inför morgondagens röj när Klubb F har premiär! Whoop whoop ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback