Dream

Det är sjukt hur vissa saker påverkar en, framförallt drömmarna! Det sista Martin sa igår när vi gått och lagt oss var "jag vill göra bebisar snart" och vad drömmer jag om?? Såklart att jag var med barn! Och ja jävlar vilka värkar jag hade, undrar vad det var på riktigt? Kramper i magen?

Anyway, lilla Martin tänkte skita i allt från början men sen ville han va pappa när bebisen kommit ut. Hoppas innerligt han vet vad han vill i verkligheten den dagen man står där haha!
Tur att jag har fått låna en drömtydarbok av min moster, ska fan läsas på.. Vet att om man drömmer om barn osv så ska något stort hända, något bra. Hrm... nyfiken.

Ska alldeles strax förflytta mig in i badrummet och försöka fräscha till mig, sen blir det ett ärende och sen lunch med Stephanie borta på Hansa (tror jag?)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback