Had a good time

Hallooooj!

Det blev inte mer uppdaterande igår, förlåt. Vi alla dog i soffan när vi kom hem efter Vapiano så det blev en film innan jag och Martin skulle iväg på födelsedagsfirande hos två vänner till honom.
Hade en riktigt trevlig kväll med goa människor och underbara drinkar. Cosmopolitan är en favorit! En av deras vänner hade med sig sin gitarr, så resten av kvällen förgylldes med skönsång och gamla godingar haha.

Och idag blir det söndagsmiddag hos mina föräldrar och hundarna ska få leka av sig. Som jag längtar! Har saknat mina små monster där borta, och inte minst mammas mat. Tycker inte om när det går för lång tid mellan att ses, i alla fall när det kommer till familjen. Min familj är mitt allt, ingen kan ta deras plats ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback