Lill-lördag

Tog en promenad upp i stan idag och drack en kaffe på Waynes. Satte oss därefter vid kanalen och njöt av solen. Tyra fick även en powernap, förmodligen välbehövlig efter att ha pinnat på med hennes små ben hela vägen från Värnhem till gågatan :)

Gick in om veterinären på vägen hem och vipps hade lilltjejen fått sin ettårs-spruta! Skönt att ha det avklarat!

Nu ligger hon helt slut på en stoffkudde och sover och jag ligger proppmätt i soffan. Kikade in på "The american store" på vägen hem från stan och fick med mig amerikanska smörpopcorn. Har tuggat hela kvällen haha, så jäkla gott. Tror helt klart jag hade stormtrivts i USA men kanske inte med dom extra kilona jag säkerligen hade dragit på mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback