Lördagsmorgon

Vaknade av att tvn var igång och sängen var tom så jag gick upp och där låg Martin i soffan.. Halv nio stod klockan på och då hade han redan varit uppe ett tag, haha. Snacka om pensionärsrutiner!

Ligger och kollar på en film just nu och åt frukost för en stund sen. Förvirrad som jag är på morgonen glömde jag bort mitt kaffe som stod och kallnade, så jag får väl micra det om jag ska få något kaffe idag.

Blir en tur till Martins morfar när vi gjort oss iordning. Vi ska hjälpa honom att putsa fönsterna och sen blir det en sväng på Entré.. Vill köpa ett nytt läppstift jag hittat, perfekt när man ska ut osv och sen vill jag ta en titt på Gina Tricot och se om jag hittar något till kvällens utgång. Har ju inget kul i garderoben och har varit grymt duktig på att INTE shoppa på hur lång tid som helst så då kan jag väl få unna mig något nu? ;)

Igår var en lugn fredag, Martins kompis Glenn hängde med hit efter dom gymmat och så käkade vi tillsammans och slötittade på tv. Runt tio kom fina Steffi och drack ett glas vin med mig och snackade skit. Tjejstunder är guld värda, inte alls ofta jag har det faktiskt så det var välbehövt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback