Miss Lonely

Middagen igår var supergod, som vanligt och kvällen avslutades med en diskussion ang. det kommande 100%iga samboskapet.. Så mycket att tänka på!!

Ligger och drar mig i sängen tillsammans med Tyra :) världens gosigaste och morgontrötta är hon haha. Men just idag klagar jag inte!

Ska bort till kiropraktorn vid ett, sen måste jag till Apoteket och hämta ut ett recept. Imorgon åker jag till Staffanstorp för att vara hundvakt i tre dagar så det blir att packa väskan när jag kommer hem i eftermiddag.

Martin är i Köping och jobbar, och kommer inte hem förrän torsdagkväll precis som jag, vilket innebär att ikväll ska jag laga en grymt god middag till mig själv och ha en riktigt lugnt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback