Morr

Så jävla förbannad, satt och väntade i 30 minuter på min barnmorska innan en annan idiot kläckte ur sig att hon var borta hela dagen, och dessutom hade hon bokat in mig imorgonkväll istället? Hur fan tänker dom? Till råga på allt hade hon skrivit fel siffror när hon noterat min mobilnummer förra gången, så hon kanske har bokat morgondagens tid med någon annan hon trott var jag?

Så nått jävla recept blev det inte och fick snopet åka hem igen! Blev en snabb promenad med Tyra innan jag gick upp till Hansa för att fika med Stephanie <3.

Nu har jag precis gjort köttfärsås, så när Martin kommer hem är det bara att koka spaghetti och sen skicka i truten innan vi åker vidare till gymmet.

Blääääh, sjukt lack haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback