No money, big cry

Jag trodde verkligen mina pengar skulle komma idag men nej, tji fick jag! Får leva fattiglapp hela helgen, tur att mina räkningar är betalda - but still! 350 spänn går till kiropraktorn idag.. Aoutch Chaaaarliiiieeee!!

Sitter i alla fall och har fredagsmys med mig själv; dricker kaffe & stoppar kakor i truten. Lovely, det bästa med att ha ensamma morgonar är att jag kan göra precis vad jag vill. Som nu, äta brownies till frukost och sitta topless framför datorn.. Hahah, det skulle ni allt vilja se va? ;)

Sanningen är att jag är en riktig nakenfis när jag är själv. Älskar att springa runt i bara trosor och klär helst inte på mig förrän jag måste. Osminkat & naket ska det va. Underbart att man bort i en vindsvåning på 6 våningen, jag ser ut men ingen ser upp & in till mig, mohahahaha.

Lagom flummigt inlägg, antar att det är sockerkicken av alla brownies jag tryckt i mig. Anyway så får jag snart börja sminka mig och rätta till håret innan jag ska iväg till kiropraktorn. Får se om jag mår lika kasst efteråt idag som sist annars hänger jag gärna med Martin & Glenn till gymmet och kör lite squats. Eller squirts? Whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback