Smärta

Är så tacksam för att jag ska till kiropraktorn imorgon igen. Klockan tio över två har jag tid och jag längtar. Hade huvudvärk HELA dagen igår och var tröttare än tröttast - precis som han sa att jag skulle bli förmodligen... Men så vaknade jag med lika dundrande huvudvärk idag och käken gör ont igen. Jäkla skit!

Har inte kommit iväg och tränat på hela veckan heller, och det är fan inte bra. Får se om jag orkar imorgonkväll.. Annars får jag dansa som en galning på lördag när vi ska till Wonk! För er som inte vet, så är det en gayklubb i Malmö (ligger i Crown's gamla lokaler). Sjukt bra drag där och överhärliga människor. Yeah baby.

För övrigt så är det internationella kvinnodagen idag, så jag hoppas att mitt svin till pojkvän passar på och ger mig lite extra uppmärksamhet idag... Skämt å sido ;) Nu ska jag slänga mig på soffan och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback