Tillbaka!

Förlååååååååt för dåligt bloggande men det är inte så lätt när man har tre hundar, varav en valp, att hålla reda på! Det har varit sena kvällar och tidiga morgnar så varken tid eller ork har funnits för att blogga tyvärr.

Idag är det i alla fall fredag och eftersom Martin varit på kurs hela veckan i Köping, har han fått ledigt idag. Blev ett par rundor i stan på jakt efter nya träningskläder och långt om länge hittade jag ett par byxor jag fastnade för. Tänker inte nämna priset på dom, framförallt när det inte ens var jag som betalade dom haha.. ♥.

Var iväg en stund efteråt och körde ett brösspass på gymmet, och avslutade med lite benpress. Martin är iväg för andra gången idag, men nu skulle han träna med Glenn. Härligt med en pojkvän som kämpar för sitt mål!

Ska sätta igång och laga mat så fort han är hemma, har bara fått i mig två koppar kaffe och en "energybar" innan gymmet så magen ropar högt & ljudligt vill jag lova. Det blir ytterfilé med champinjoner i en creme fraicheröra med vitlök och färsk pasta! Ska hälla upp ett glas vin nu också, och njuta av att det är fredag och att ingenting står på kvällens schema mer än soffhäng och mys med min lilla familj!

Byxorna heter Skins, finns på Usports på Stora Bernstorp i Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback