Torsdag

Har övat fingerspel hela morgonen på gitarren, ett helvete är det! Får aldrig rätt på det och nu ömmar fingrarna så in i bomben.. Riktigt fula fingertoppar har jag på vänsterhanden..

Sitter och väntar på att fröken Hammar ska komma hit och dricka kaffe. Hon skulle iväg på möte med sin PT vid två så det blir en snabb pratstund bara, men även dom små tillfällena är guld värda ♥.

Får se om jag orkar hänga med Martin & Glenn till gymmet senare, körde hela kroppen i tisdags och mycket ben och igår var det BARA ben så ni kan ju gissa hur jag ser ut när jag går idag... Fy fan vilken träningsvärk! Tog i alla fall 30 kilo på benpressen som avslut och det var maffigt vill jag lova. Aj aj och aj, hah!
Så jag får känna efter om jag pallar ett ryggpass idag eller ska ta en vilodag..


Slappar med håret i en slarvig knut & en stor hoodie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback