What a b-e-a-uuutiful day

Ser ut som en boxare som fått en smocka och känner mig lika dant efter att ha spenderat natten i tårar & snörvel. Det suger verkligen musten ur en när hjärtat ömmar och som Lasse sjunger "när allt är kaos och upp & ner".

Men idag är det en ny dag, vilket innebär nya tag och nya möjligheter. Ska strax springa ner till källaren och ta itu med tvätten och runt lunchtid blir det en sväng till mitt andra hem; kiropraktorn.
För er som undrar som bor i Malmöområdet, så går jag till Wagners kiropraktik i Västra Hamnen. Har aldrig tidigare gått till en kiropraktor så jag blev mäkta lättad när mamma informerade mig om att man fick behålla kläderna på, samt att det bara är de onda delarna som behandlas.. Tydligen gillar många att gå loss på hela kroppen utan att det behövs!

För övrigt såg jag att jag fått fler läsare, det gillas! ♥. Ge gärna feedback på vad ni vill läsa mer om, det blir ju lite halvtaskiga inlägg när man är arbetslös och inte gör så mycket om dagarna..
Men det ska det bli ändring på fr.o.m. 2a April!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback