Plötsligt händer det

Det har varit ett par tuffa veckor framför mig och jag har verkligen inte varit mig själv. Men nu äntligen (utan att ropa hej för högt...) så börjar saker och ting ordna upp sig så smått.
 
Måndag idag och en ny vecka med nya tag. Fick vakna brevid en väldigt fin människa imorse innan han åkte till jobb och jag gav mig ut på en 40 minuters löprunda. Vet inte när jag tränade kondition senast men det märktes att jag var ur form ganska rejält.. 
 
Fick nyss i mig lite beouf bourguignon från gårdagens middag och sen dess har jag legat på rygg i soffan och bara slappat. Jag har egentligen hundra saker jag borde & måste göra men jag är mästare på att skjuta fram saker och just nu har jag inte riktigt ork heller till att ta tag i det.. 
 
Tänkte jag skulle hitta nån bra film att kolla på ikväll när A kommer hit efter han slutat. Inte mycket vettigt som ligger ute för tillfället. Blev "Sune i Grekland" igår - en stor besvikelse. Den hade kanske 10 höjdpunkter.. 
 
Anyway så ska jag gå och slänga lite smink i ansiktet och ta på mig något anständigare än ett par förstora och urtvättade mjukisbyxor och en bondeau-topp.. Livet på en pinne när man är ledig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback