Då var det dags igen..

Riktigt längesen jag skrev ett inlägg i bloggen. Den har hamnat helt på kant, det har väl varken funnits intresse eller tid för den helt enkelt.. Massor har hänt sen jag skrev senast, snarare på tok för mycket för att rabbla upp allt! 
 
Just nu ligger jag hemma i soffan, febrig, snorig, hostig & utan röst. Precis som det brukar va när kylan tränger sig på.. Ska försöka orka ta mig bort till affären och handla hem lite gott till helgen. Det är planerat att jag ska på inflyttningsfest imorgon hos en tjejkompis, men mår jag såhär är det lika bra jag stannar hemma.. 
Vet inte när jag hade en lugn helg senast om jag ska vara helt ärlig, haha. 
 
Är hundvakt åt lilla Stella tills imorgon. Riktigt mysigt att ha både henne och Tyra här hemma. Om inte så kommer ju sängen inte kännas så himla stor och ensam i alla fall! Var ute en sväng i snön innan men det var fan mindre uppskattat. Tyra tjöt av köldkramp så hon fick åka innanför jackan och Stella var alldeles hypad - som vanligt och jag frös och huttrade som en tok.
 
Tänkte hoppa i kängorna nu och knata iväg till Malmborgs så jag får det gjort, sen ska jag bädda ner mig med täcket i soffan och äta tekakor och dricka jordgubbste med mjölk till en bra film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback